31 Ekim 2013 Perşembe

Her Türlü İşi Yapar Mısınız?

           Evet arkadaşlar,şimdi sizlere internette pek sık rastlayamayacağıınız bir iş sektöründen bahsedeceğim:''NE İŞ OLSA YAPARIM'' sektörü...Ama bu fikir alışık olduğunuz iş tekliflerinden farklı gelebilir.Bu yazıyı okuyan işveren yada iş yaptıran yada işine koşturacak adam arayan insanlar...Bu değişik teklif için ''aradığınız türden'' insanları ben size temin edeceğim.Hemde hiç güven takıntınız olmadan...


         
           İşimiz şu şekilde ilerleyecek:Siz önce bana ulaşacaksınız,yapmak yada yaptırmak istediğiniz işi bana özel söyleyeceksiniz ve ben size aradığınız insanları bulacağım...Oldukça basit görünen bu  sistemde elbette esas olan şey ''güven''. Ben hiç tanımadığınız bir bloggerım ve ne yer ne içerim o bile belli değil.O nedenle sizlerden şunu istiyorum;balıklama yada deneme yoluyla ya da başka şekilde beni deneyecek ya da yaptırmak istediğiniz iş için benden iş yapan insan tedarik etmemi isteyeceksiniz.Yapacağınız sadece bu..Geri kalan benim kontrolümde olacak.

          Bahsettiğim işe talip Türkiye'nin her yerinde ki arkadaşlarım.Sizler, sadece makalenin altına yorum olarak mailinizi gireceksiniz ve benim size benden talep edilen işleri yaptırmamı bekleyeceksiniz.Elbette sizlerde benim gibi deneneceksiniz.Ama bu deneme ya bir kereye mahsus yada hiç olmayacak.Bir defa memnun kalınan iş gören diğer işlerde kalifiye eleman olarak çağrılan ilk iş görenlerden olacak.


          Bu  işe başvuru için Türkiye'nin herhangi bir köyünde yada metropolünde olmanız farketmez.Bu işte güvenir oldukça size verilen iş ve talepler her geçen gün artacak ve sizin için bu iş çok kazandıran bir iş sektörü haline gelecek.

          Emin olun bu iş tutacak ve kendi kazandığımız bir ağımız haline gelecek.Şimdi sizlere sadece makalenin altına mailinizi bırakmak kalıyor.Sonrasında da teklifleri beklemek tabi....Her türlü işi yapmaya hoşgeldiniz.

16 yorum:

  1. Işe alaka gösteren iş yapan ve iş verenlerle irtibatımız başlamıştır.sizde katılmak için mailinizi bırakabilirsiniz

    YanıtlaSil
  2. Kardeşim aramıza hoşgeldin.verdiğin adrese mail attım.görüşmek dileklerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben zerrin kulay izmir de oturuyorum yetim aylığı ile geçimimi sağlamaya çalışıyorum fakat çok zor oluyor evimde yapabileceğim elbecerisi gerektiren işlerde yapabilirim evlere işveren firmalarla bağ kumama yardımcı olurmusunuz ( zerrinkulay@gmail.com )

      Sil
  3. mstfayildirim@gmail.com

    YanıtlaSil
  4. Mustafa bey mail adresinize dönüş yapılmıştır.aramıza hoşgeldiniz..

    YanıtlaSil
  5. http://ucuzperuk.blogspot.com/2004/01/99534-satis-ortakligi-ek-is-firsati.html

    YanıtlaSil
  6. fatihgezer_86@hotmail.com

    YanıtlaSil
  7. aylindky@hotmail.com

    YanıtlaSil
  8. 619masum@Gmail.com ogrenciyim 've her isi yapabilirim

    YanıtlaSil
  9. Kapgankagantc@mynet.com. ben de her is yapmaya çalışırım yeterki is olsun

    YanıtlaSil
  10. leventdogan09@hotmail.com

    YanıtlaSil
  11. merhaba mail adresim mzffr_1973@hotmail.com

    YanıtlaSil