27 Ocak 2018 Cumartesi

DEEX ICO ve KRİPTO SİNYAL GRUBU (EMSALSİZ BİR PROJE)

           Arkadaşlar selam.Yaklaşık 6 yıldır çoğu arkadaşıma evde yapabilecekleri işlerden tutun da internetten ufakta olsa para kazanma yollarına kadar çoğu konuda yardımcı olmaya çalıştım. Bu sayfaya bırakılan numaralardan ve maillerden çoğu arkadaşımı bizzat arayıp yardımcı olmaya çalıştım ve halen de yardımcı olmaya çalışıyorum. Bu başlıkta sizlere belki de beni en çok heyecanlandıran hatta kalbimin yerinden çıkarcasına yüksek çarpmasına sebep olan bir ‘’internet yatırımından’’ söz edeceğim.


      Eminim aranızda BİTCOİN’i duymayan yoktur. Merak etmeyin size bitcoin alın demeyeceğim J Ama sizlere bana göre bitcoin kadar değerli bir kripto para biriminden hatta kripto para borsasından hatta merkezsiz bir kripto para borsasından bahsedeceğim. Şayet zengin olmak nasıl bir duygu merak ediyorsan bu başlığa maximum 3-4 dakika ayırarak sonuna kadar okumak zorundasın. Şayet makale seni sıkarsa sıkıldığın yerde okumayı bırak lütfen. Çünkü yazının sonuna gelen arkadaşlarım benim irtibatımı görecekler ve benimle beraber ufak miktarda değil büyük miktarda para kazanma yoluna ilk adımlarını atacaklar. Hatta sadece 65 kuruş ile çıkacakları bu yolda belki büyük bir servet edinecekler…


      Evet arkadaşlar uzun bir girişten sonra gelgelelim gelişme bölümüne… Sizlere bu makalemde DEEX EXCHANGE’den bahsedeceğim. Merak etmeyin, hiç kimseden profesyonel kripto para al-satçısı (Trader) olmasını ya da iyi derecede bilgisayar kullanmasını beklemiyorum. Eğer cidden sağlam para kazanmak istiyorsanız sadece burada yazılanları uygulamanız ve bana ulaşıp  ‘’evet ben dediğinizi yaptım şimdi bana yol gösterin’’ demeniz yeterli. Bu projede sadece 100 arkadaşım ile çalışacağım ve 101.kişi olmayacak. Para kazanmak isteyen ve bu parayı kazanırken  ‘’paranı bana ver’’ demeyen biri olarak karşınızdayım. Benimle beraber şuan yirmi küsür arkadaşım yatırım yaptı ve dediğim gibi toplam yüz kişi kader birliği yapacağız. Ve eminim kısa bir sürede bu rakama ulaştığımızda yeni arkadaşları kabul edemeyeceğiz.


    Şimdi konumuza gelelim arkadaşlar; DEEX EXCHANGE nedir?  Evet arkadaşlar, DEEX bir Rus,Çin ve ABD ortak yapımı merkezi olmayan bir kripto para değişim borsasıdır. Ne demek merkezi olmayan para borsası? Yani arkadaşlar herhangi bir ülke bu borsayı kapattım diyemez, tabiri caizse çökemez ve el koyamaz.Peki kimdir bu borsanın sahibi? Ben, sen ve bu borsaya yatırım yapan herkes… Yani bu borsa herkesin borsası olmaya aday. Düşünebiliyor musunuz, kripto dünyasında bir ilk…Kripto para dünyasına yabancı bir arkadaşıma şöyle basit bir örnek vermeye çalışırsak, şuan buna benzer bile olmayan hatta yanında bile geçemeyen BNB Coin’in 1 tanesi 20 dolar iken bu coin şuan ICO aşamasında ve sadece 0,17 cent… Ve bence tanesi  100 dolar olacak bir coin olmaya aday. Yani neredeyse 1’e 588 verecek bir borsa tokeninden bahsediyorum size… Ben kademeli alış yapıyorum ve şuan hesabımda  3bin küsür  adet deex var.  Ve tanesini 0,16’dan aldım:
0,16*3000=480 dolarlık basit bir yatırım yani. Peki tanesi 0,16 değil de 100 dolar olursa?
100*3000=300.000 dolar… Sizce de kalbimin yerinden çıkarcasına çarpması boşuna mı J


     Bakın dostlar, böyle bir servet verecek kripto para şuan tanesi 0,17 cent’ten yani  1 lira bile değil 65 kuruştan satılıyor. İster alın ister almayın ama lütfen değerlendirin, araştırın. Bu kripto para etheryum kripto parasını hayranlığını gizleyemeyen ve her fırsatta kripto paralara sempati duydugunu söyleyen Rusya Devlet Başkanı Vlademir Putin’in ülkesinin geliştirdiği bir Dex yani merkezsiz borsa çalışması. Ve bu borsa açıldığında son hız tanesi 100 doları görecek  bir kripto paradan bahsediyoruz…Öyle bir teknoloji ki, bu kriptoyu geliştiriciler şayet hesabınızı kaybedersiniz biz hesabınızı kurtarmayı vaad ediyoruz bile diyebiliyorlar.Kullandığı teknoloji Bitshares teknolojisi ve kişiye özel blockhain teknolojisi.. Ve adamlar Şubat ayında 7 ülkeye ATM’ler kuracaklar ve bu ülkelerden bir tanesi de TÜRKİYE! Düşünsene, TL ile kripto para satın alabilecek ve yatırım yapabileceksin… Bu teknoloji  hakkında saatlerce yazmak istiyorum ama maksadım roman yazmak değil J Aslında fazla kripto terimi kullanıp kafa karıştırmak, bu konulara yabancı olan arkadaşların ‘’ben bunu beceremem’’ demesini istemiyorum. Sizlerden sadece şunu yapmanızı istiyorum: Aşağıda  linke tıklayın, açılan sayfada  üye olun ve yatırımınızı dilediğiniz kadar yapın:






      Yukarıdaki linke tıklayıp üye olduktan sonra gerçek bir servet edinmeye ilk adımınızı atmış olacaksınız. Sizi 1 haftada trilyoner yapacağım J Elbette ki bunu demeyeceğim size. Kripto para dünyası şayet sabır etmeyi bilirseniz gerçekten büyük paralar kazanacağınız halen bakir bir dünyadır. Yaklaşık 1500 kripto paranın olduğu bir sistemde ne yazık ki milyonlarca insan sadece BİTCOİN’i bilmekte… Varın siz düşünün ne kadar bakir ve size para kazandırmaya müsait bir platform olduğunu.


      Şimdi gelelim asıl konuya. Bu makaleyi okudunuz. Yukarıda benim ref linkime tıklayıp sayfaya girdiniz. Resimde anlattığım gibi üye oldunuz.(Üye olmak için resim size yetecektir ama video ile yapmak isterseniz  video izleme sitelerine DEEX ÜYELİK yazarsanız videolu anlatımlar da bulacaksınız). Arkadaşlar bizler hiç kimseden bize para verin aramıza katılın demiyoruz, ben ve benim gibi düşünen kişiler bir araya gelmeye, biribirimizden akıl almaya ve geleceğe yatırım yapmaya çalışıyoruz ve bunun için 100 kişilik bir takım kuruyoruz. İsteyen arkadaşlarım  sadece bu projeye dilediği kadar yatırım yapar, isteyen arkadaşlarım bizim tavsiyelerimizden her dakika faydalanır. Sizden ricam üye olduktan sonra bana ulaşmanız. Yukarıdaki linke tıklayıp üye olmanız bize katılmanız için yeterli. İster yatırım yapın ister yapmayın bu bizler için önemli değil. Maksadımız ref linki ile para kazanmakta değil, sadece aramıza katılmak isteyen arkadaşlarım için basit bir aşama olsun istedik. Ayrıca bu gruba katılan arkadaşlarımızdan trade yapanlara alım satım sinyali vermeyi de planladığımızı bilmenizi isterim.


   6.yılına giren bloğumda sizlere makale yazan biri olarak umarım güveninizi kazanmışımdır diye düşünerek yukarıdaki  ayrıntılı bilgileri sizlerle paylaşma gereği duydum.Ve bundan sonrada özellikle kripto dünyası ile alakalı tüm paylaşımları bu blog üzerinde görebileceksiniz. Yukarıdaki linke tıklayıp üye olan arkadaşlarım  lütfen makalenin altına üye oldukları mail adreslerini yazsınlar. 100 arkadaşıma kadar hepsine tek tek mail ile ulaşacağım ve whatsapp grubumuza alacağım.Tüm dostlara bol kazançlı günler diliyorum..


      

24 yorum:

  1. Merhaba youtubede gezerken linginizi gördüm . yazınızı okudum .kaydoldum fakat akdivisyon koduna tıkladıgımda gecersiz diyor.maykosultan44@gmail.com

    YanıtlaSil
  2. mail yolladım size, umarım sorun çözülmüştür... Bu arada bana ulaşan ilk 10 arkadaşım gruba dahil edildiler

    YanıtlaSil
  3. selam kayit oldum, murat.2007@hotmail.de

    YanıtlaSil
  4. Takım için gereken sayıya ulaştığımızda sinyal paylaşımımız başlayacaktır

    YanıtlaSil
  5. Ümit bey mailiniz sinyal grubumuza eklendi

    YanıtlaSil
  6. selamlar kayıt oldum üstad emeğine sağlık guvensahindas@gmail.com

    YanıtlaSil
  7. Bodrumlu, sinyal grubu için mailiniz alındı

    YanıtlaSil
  8. emir bey deex e para nasıl atabilirim bana yardımcı olursanız çok sevinirim

    YanıtlaSil
  9. üye oldum melihakbas@yandex.com

    YanıtlaSil
  10. Ümit beye ayrıntılı bilgi verildi

    YanıtlaSil
  11. Melih Akbaş mailiniz sinyal grubuna eklendi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. herhangi bir mail gelmedi bana eklemeyi nereye yaptınız hangi paltform?

      Sil
  12. Emir bey merhaba deex e para yatırınca otomatikman deex ico yumu alıyor bilgi verirmisiniz

    YanıtlaSil
  13. Evet oradaki kripto paralardan herhangi birini yatırmanız yeterli on-15 dakika içerisinde Deex hesabınıza geçecek

    YanıtlaSil
  14. Bitcoin cüzdan hesabına para attım binance den başka bişi yapmadım deex ico mu almış oldu

    YanıtlaSil
  15. Evet akın bey, şuan hesabınızı kontrol edin deex hesabınıza geçmiştir

    YanıtlaSil
  16. Şefim zannedersem oldu mail adresim 1anektod1@gmail.com

    YanıtlaSil
  17. üye oldum yasin_gulturk@hotmail.com

    YanıtlaSil
  18. üye oldum fuat_koygun@hotmail.com

    YanıtlaSil
  19. buyukhan96@gmail.com üye oldum

    YanıtlaSil